Kirjallisia kohtaamisia 7.3. - Pirkko Soininen

26.02.2018

​Kirjallinen kohtaaminen Teutorin kirjastossa (Lemminkäisenkatu 3 B) keskiviikkona 7.3.2018, klo 18.00 – 20.00. Vieraana kirjailija Pirkko Soininen.

Kirjailija Pirkko Soininen kertoo teoksestaan Ellen, joka on Ellen Thesleffin fiktiivinen Firenzen päiväkirja. Haastattelijana on FM, Luovan kirjoittamisen opiskelija Riitta Suominen.

Turkulainen Pirkko Soininen on palkittu Runo-Kaarina -kilpailussa vuonna 2013. Tämän jälkeen hän on julkaissut toisen runokirjan sekä kaksi taidedekkaria yhdessä Eppu Nuotion kanssa. Helmikuussa 2018 ilmestynyt romaani Ellen on lyhyessä ajassa saavuttanut lukijoiden, kriitikoiden ja kirjabloggareiden jakamattoman suosion. Tilaisuudessa on mahdollisuus hankkia Ellen-teos ja saada siihen signeeraus.

Tarjolla omakustannushintaan kahvia, teetä ja itsetehtyjä leivonnaisia, tuotto ainejärjestö Muusalle. Järjestäjinä Turun yliopiston kirjasto, Kotimainen kirjallisuus ja Luova kirjoittaminen.

Luotu 26.02.2018 | Muokattu 06.03.2018