Lakimiesyhdistys ja Senilex palkitsivat valmistuneita

28.08.2019

Suomalainen Lakimiesyhdistys myönsi OTM Eero Mäkelälle oivallisen OTM-tutkielman palkinnon tutkielmasta ”Samankaltainen konkurrenssi – lainopillinen tutkimus rikosykseyksien rajaamisesta”. Palkinto oli suuruudeltaan 2 000 euroa. Palkinnon luovutti Mäkelälle Lakimiesyhdistyksen hallituksen jäsen apulaisprofessori Teemu Juutilainen tiedekunnan publiikissa kesäkuussa.

Suomalaisen Lakimiesyhdistyksen hallitus jakaa vuosittain viisi oivallisen OTM-tutkielman palkintoa, joista yksi palkinto myönnetään Turun yliopiston oikeustieteellisen tiedekunnan opiskelijalle.

OTM Eero Mäkelä ja apulaisprofessori Teemu Juutilainen

Kuvaaja/Tekijä

Tarja Linden

Myös Senilex jakoi stipendin kesäkuun publiikissa. Senilex-stipendin sai OTM Anton Johans. Stipendin luovutti Senilexin hallituksen jäsen ja tiedekunnan alumni Niina Palaja.

Senilex ry:n hallitus perusti vuonna 2008 erillisen stipendirahaston, josta jaetaan kaksi kertaa vuodessa tiedekunnan publiikkien yhteydessä 500 - 1000 euron suuruinen Senilex-stipendi. Stipendin jakoperusteita ovat stipendirahaston sääntöjen mukaisesti opiskelijan tutkintotodistuksen mukainen opintomenestys ja muut akateemiset ja yhteisölliset ansiot.

OTM Anton Johans ja Niina Palaja.

Kuvaaja/Tekijä

Tarja Linden