Oikeustieteellisessä tiedekunnassa juhlittiin publiikissa

17.12.2019

Kaikkiaan 35 oikeustieteen maisteria ja 2 kansainvälisen ja vertailevan oikeustieteen maisterin tutkintoon valmistunutta läheisineen täyttivät Calonian luentosalin perjantaina 13.12. järjestetyssä publiikissa.

Tervehdyspuheen valmistuneille piti oikeustieteellisen tiedekunnan dekaani Anne Kumpula. Senilexin tervehdyksen tilaisuuteen toi tiedekunnan alumni asianajaja Niina Palaja.

Senilex ry on Turun yliopiston oikeustieteellisestä tiedekunnasta valmistuneiden alumnijärjestö. Senilex jakaa kaksi kertaa vuodessa tiedekunnan publiikkien yhteydessä Senilex-stipendin. Tällä kertaa stipendin sai OTM Emmi Simonen.

OTM Emmi Simonen

Tarja Linden

Tilaisuudessa puhui myös Lex ry:n hallituksen puheenjohtaja Krista Alanen ja valmistuneen puheen piti OTM Oskari Jokinen.

OTM Oskari Jokinen

Tarja Linden

Dekaani Anne Kumpula ja opintopäällikkö Katja Arola jakoivat valmistuneille tiedekunnan valmistumislahjan. Lex.ry:n puheenjohtaja Krista Alanen ja opintovastaava Elina Soininen kukittivat valmistuneet.

Kansainvälisen ja vertailevan oikeustieteen maisterin tutkinnon suorittanut Ili Gerdupi onniteltavana

Tarja Linden

Publiikin musiikista vastasi lauluryhmä Arrhythmics.

Lauluryhmä Arrhythmics

Tarja Linden

Toivotamme kaikille valmistuneille lämpimät onnittelut ja toivomme yhteydenpitomme säilyvän. Siksi toivomme, että pidät yhteystietosi ajantasalla.

Lisää publiikkikuvia

Luotu 17.12.2019 | Muokattu 19.12.2019