Oivallisen oikeustieteen maisteritutkielman palkinto Laura-Maria Poikelalle

15.06.2020

Suomalainen Lakimiesyhdistys myönsi OTM Laura-Maria Poikelalle oivallisen OTM-tutkielman palkinnon tutkielmasta ”Kansainvälisistä siviilioikeudellisista sopimuksista kansalliseen rikoslakiin – rikosprosessin hyödyntäminen lapsikaappaussääntelyn tavoitteiden saavuttamisessa”. Palkinto on suuruudeltaan 2 000 euroa.

Suomalaisen Lakimiesyhdistyksen hallitus jakaa vuosittain viisi oivallisen OTM-tutkielman palkintoa, joista yksi palkinto myönnetään Turun yliopiston oikeustieteellisen tiedekunnan opiskelijalle. Suomalainen Lakimiesyhdistys valitsee palkinnon saajan tiedekunnan dekaanin esityksestä palkinnon jakoa edeltävänä vuonna valmistuneiden OTM-tutkielmien joukosta.

Koronatilanteen vuoksi luovutustilaisuutta ei voitu Poikelalle pitää. Palkinto on toimitettu Poikelalle.

Luotu 15.06.2020 | Muokattu 18.06.2020