Tervetuloa tutustumaan Teutorin kirjastoon Wappuetkojen merkeissä 25.4. - 28.4.!

19.04.2023

Quantum ja Teutori yhdistyivät uudeksi kirjastoksi. Wappuetkoilla pääset pelaamaan ja tutustumaan tiloihin.

Vappuna juhlimme kevättä, työväkeä ja varsinkin ylioppilaita. Tänä vuonna juhlimme myös uudelleensyntynyttä Teutorin kirjastoa. Poikkea kirjastoon (Lemminkäisenkatu 3 B) vappuviikolla tiistaista alkaen (25.4. - 28.4.) nauttimaan simaa ja donitseja. Tutustu samalla uudistuneeseen kirjastoon: kuinka monta uutta ja erilaista lukutilaa löydät? Osallistu myös kepeään aarrejahtiimme ja tee löytöjä hyllyjen välistä! Saatat poistua Wappuetkoilta vaikkapa kirjaston uniikin haalarimerkin omistajana.

Entä oletko Teutorin kirjaston Bezzerwizzer tai kenties shakkimestari? Tule torstaina 27.4. klo 15 - 18 haastamaan kirjastolaiset ja kanssaopiskelijat kisaamaan lautapelimestaruuksista!

Tule, tutustu ja tule toistekin!

Luotu 19.04.2023 | Muokattu 19.04.2023