Tohtoripromootion 2022 ilmoittautuminen aukeaa maanantaina 17.1.2022

07.01.2022

Turun yliopiston kaikkien tiedekuntien yhteinen tohtoripromootio järjestetään 26.-27.5.2022. Maanantaina 17.1. klo. 12.00 avautuvassa ilmoittautumisessa mukaan voivat hakea kaikki tohtorit, joiden tohtorintutkinto on hyväksytty tiedekunnassa viimeistään 17.1.2022.

Ilmoittautumisessa etusijalla ovat olleet vuoden 2020 promootioon ilmoittautuneet tohtorit. Vapaita paikkoja on jäljellä 66 ja ne jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova ja mahdolliset peruutukset on tehtävä 31.1. mennessä.

Kaksipäiväinen promootio alkaa helatorstaina 26.5. aktiharjoituksella Logomossa ja miekanhiojaisilla Ruissalon tapahtumatelakalla. Perjantaina 27.5. klo. 11 alkavassa promootioaktissa Logomossa vihitään promovoitavat tohtorit ja kunniatohtorit. Tilaisuuden jälkeen juhlaväki marssii akateemisessa juhlakulkueessa oman valinnan mukaisesti joko promootiojumalanpalvelukseen Turun tuomiokirkkoon tai tunnustuksettomaan tilaisuuteen Taidehalliin. Ilta jatkuu Logomossa promootiopäivällisen ja jatkojen merkeissä.

​​Promovoitavat voivat osallistua kaikkiin tapahtumiin tai halutessaan vain osaan tapahtumista. Vain päätapahtuma eli promootioakti ja akateeminen kulkue, sekä edeltävän päivän aktiharjoitus ovat pakolliset kaikille promootioon osallistuville. Lisätietoja promootion aikataulusta, osallistumismaksuista, hattujen ja miekkojen hankkimisesta sekä pukukoodista löytyy osoitteesta www.utu.fi/promootio

Pyydämme hakijoita ystävällisesti tutustumaan ilmoittautumistietoihin ja -ehtoihin etukäteen ilmoittautumisen sujuvoittamiseksi. Hakukaavakkeessa pyydetään itse promootiojuhlallisuuksiin liittyvien ilmoittautumistietojen lisäksi seuraavia matrikkelitietoja:

- tohtorintutkinto
- tohtorintutkinnon suorittamisvuosi
- tutkinnon myöntänyt tiedekunta
- ylioppilastutkinnon suorittamisvuosi
- maisterintutkinto ja suorittamisvuosi
- muut tutkinnot  ja niiden suorittamisvuodet
- nykyinen toimi/tehtävänimike ja organisaatio
- väitöskirjan nimi
- valokuva (ei pakollinen, toimitettava 31.1.22 mennessä)

Halutessasi voit maksaa promootion ilmoittautumisen yhteydessä tai tilata laskun.
Ilmoittaudu promootioon tästä.

Lisätietoja voi kysyä osoitteesta promootio(at)utu.fi

Luotu 07.01.2022 | Muokattu 12.01.2022