Hae tutkijanhuonetta 30.4. mennessä

24.04.2023

Feeniks-kirjastossa sijaitsevat tutkijanhuoneet ovat Turun yliopiston piirissä toimivien tutkijoiden haettavissa.

Feeniks-kirjaston tutkijanhuoneiden vuosittainen haku 1.8. alkavalle käyttökaudelle päättyy 30.4. Hakemukset jätetään sähköisellä hakulomakkeella.

Huoneiden jaossa etusijalle asetetaan Turun yliopiston jatko-opiskelijat, jotka tarvitsevat tutkimustyössään Feeniks-kirjaston kulttuuriaineistolain piirissä olevaa aineistoa ja joilla ei ole yliopistossa työhuonetta käytössään.

Huoneet ovat käytettävissä myös kirjaston ollessa suljettuna, ja niissä on tietokone sekä verkkoyhteys. Huoneiden peruskalustus on yhdelle hengelle, mutta huone voidaan antaa myös useamman hengen käyttöön, mikäli hakijat näin haluavat.

Tutkijanhuoneiden käyttökausi on

• pro gradu -opinnäytetyössä kolme (3) kuukautta
  • muussa tutkimustyössä enintään yksi (1) vuosi

Käyttökauden aikana mahdollisesti vapautuvia tutkijanhuoneita voi hakea hakulomakkeella.

Lisätietoa antaa palvelusihteeri Tuula Kähäri, tuula.kahari@utu.fi.

Uutinen julkaistu alunperin 27.3.2023

Luotu 24.04.2023 | Muokattu 24.04.2023