Yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden tohtoriohjelman matka-apuraha

29.04.2015

Yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden tohtoriohjelma myöntää matka-apurahoja tohtoriohjelman tohtorikoulutettaville. Apurahaa voivat hakea Turun yliopiston yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan väitöstutkimuksensa tekevät, Yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden tohtoriohjelmaan kuuluvat väitöskirjantekijät.

​Apurahat on tarkoitettu tohtorikoulutukseen liittyvien matkakustannusten kattamiseen. Konferenssi- ja seminaarimatkoissa apurahan myöntämisen edellytyksenä on, että apurahan saaja pitää konferenssissa esitelmän. Myönnetyt apurahat tulee käyttää vuoden 2015 aikana.

Apurahaa haetaan sähköisellä lomakkeella hakuaikana 29.4-13.5.2015.

Apurahoista tehdyissä päätöksissä huomioidaan matkan relevanssi sekä mat-kasta koituvat kokonaiskustannukset. Päätökset apurahojen myöntämisestä tehdään viimeistään viikolla 23.

Luotu 29.04.2015 | Muokattu 02.08.2021