Yliopiston uusi www-sivusto julkaistu

28.11.2018

Turun yliopisto julkaisi uudet verkkosivut 28.11.2018. Sivusto tuo entistä paremmin esille yliopistossa tehtävän tutkimuksen ja koulutusmahdollisuudet.

Yliopiston uuden verkkosivuston kantavana ajatuksena on esitellä mahdollisimman selkeästi yliopiston monipuolista tutkimusta, toimintaa ja koulutusmahdollisuuksia.

Sivustolle tuodaan tietoja tutkijoiden asiantuntijuusalueista ja tutkimusjulkaisuista yliopiston tutkimustietojärjestelmästä. Koulutuksista on laadittu selkeät kuvaukset ja niitä voi selata aloittain. Sivustolle on koottu myös yliopiston monipuolisia yritysyhteistyön ja -palvelun muotoja.

Nyt on julkaistu yliopistotason yhteiset sisällöt ja tiedekuntien sivut. Myöhemmin mukaan liittyvät muun muassa kirjasto, avoin yliopisto ja osa erillisistä laitoksista.

Sivusto on tehty yliopiston viestinnän ja it-palveluiden yhteistyössä. Ulkopuolisena kumppaneina ovat olleet teknisessä toteutuksessa Wunder Finland Oy ja konseptisuunnitteluvaiheessa North Patrol Oy.

Palautetta ja kehitysehdotuksia sivustosta voi lähettää osoitteeseen viestinta@utu.fi.

Luotu 28.11.2018 | Muokattu 30.11.2018