Yliopistonmäen liikennejärjestelyissä ja jalankulussa muutoksia

21.03.2019

Aurumin rakennustyömaa ja yliopiston päärakennuksen peruskorjaus aiheuttavat keväällä muutoksia Feeniks-kirjastoon saapumiseen. Feeniks-kirjastoon kannattaa saapua jalkaisin Hämeenkadulta, Koskenniemenkadulta tai Quantumin ja Naturan välistä kuluväylää pitkin. Autolla ei pääse ajamaan Feeniks-kirjaston välittömään läheisyyteen.

​Aurumin työmaan toinen torninosturi pystytetään Natura-rakennuksen edustalle pelastustien varteen. Tämän vuoksi jalankulku Henrikinkadulta Feeniks-kirjastoon ja yliopistonmäen aukiolle suljetaan 25.3-1.4. ja 12.-15.4.väliseksi ajaksi.

Päärakennuksen peruskorjaus laajenee yliopistonmäen aukiolle. Jalankulku Koskenniemenkadun suunalta ohjataan kulkemaan yliopiston keskusaukiolla Feeniks-kirjaston puoleista reunaa pitkin.

Feeniks-kirjaston eteen on varattu yksi invapysäköintipaikka, seuraavaksi lähin Invapysäköinti löytyy Natura-rakennuksen sisäpihalta. Katso lisätietoja kampuskartasta.

Luotu 21.03.2019 | Muokattu 08.04.2019