Anne-Elina
Salo
opettajankoulutuslaitos (Turku)
Asiantuntijuusalueet
Yksinäisyyden ja ostrakismin vähentäminen
Osallisuuden vahvistaminen
Tunnetuki kouluissa
Tuki vanhemmuudessa.
Julkaisut
Teacher candidates' preparedness to address diverse situations that can threaten pupils’ well-being (2024)
Teaching and Teacher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Oikeudellisten reunaehtojen vaikutukset oppilaan oppimisen ja hyvinvoinnin tukemiseen: monikerroksinen näkökulma (2024)
Focus localis
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Haavoittuvuus varhaisnuoruudessa: Miten tuki saadaan vastaamaan tuen tarpeita perhe- ja koulukonteksteissa? (2023)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Participatory roles adopted by elementary students when writing collaboratively in environmental and social studies classrooms (2023)
Journal of Writing Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Ympäristöopin ja historian yhteiskirjoittaminen alakoulussa (2023)
Kieli, Koulutus Ja Yhteiskunta
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Nähdyksi, kuulluksi ja ymmärretyksi tuleminen rakentaa resilienssiä varhaisnuoruudessa (2023)
Kasvun tuki -aikakauslehti
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Vuorovaikutus on opettajan perustehtävän ytimessä (2023)
Turun Sanomat
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Parental Self-Efficacy and Intra- and Extra-Familial Relationships (2022)
Journal of Child and Family Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The dynamic layers of socially embedded vulnerability in preadolescence: How can support meet needs in family and school contexts? (2022)
(G5 Artikkeliväitöskirja)Long-term intervention of at-risk elementary students' socio-motivational and reading comprehension competencies: Video-based case studies of emotional support in teacher-dyad and dyadic interactions (2022)
Learning, Culture and Social Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))