Anne-Elina
Salo
erikoistutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
tuntiopettaja, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Links
Asiantuntijuusalueet
Tunne- ja vuorovaikutustaidot
moninaiset yksilölliset tarpeet ja osallisuus
yksinäisyys
vanhemmuus ja perheiden hyvinvointi
Julkaisut
Ympäristöopin ja historian yhteiskirjoittaminen alakoulussa (2023)
Kieli, Koulutus Ja Yhteiskunta
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Parental Self-Efficacy and Intra- and Extra-Familial Relationships (2022)
Journal of Child and Family Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The dynamic layers of socially embedded vulnerability in preadolescence: How can support meet needs in family and school contexts? (2022)
(Artikkeliväitöskirja (G5))Long-term intervention of at-risk elementary students' socio-motivational and reading comprehension competencies: Video-based case studies of emotional support in teacher-dyad and dyadic interactions (2022)
Learning, Culture and Social Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tulevaisuuden opettajien askeleita kohti jokaisen oppilaan osallisuuden edistämistä (2022)
eLIKSIIRI
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Luonnontieteiden yhteisöllisessä tietokoneavusteisessa oppimisessa omaksuttujen funktionaalisten osallistumisen roolien luokittelun kehittely (2019)
Psykologia
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Teacher Beliefs and Emotion Expression in Light of Support for Student Psychological Needs: A Qualitative Study (2019)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Social and Emotional Loneliness: Longitudinal Stability, Interdependence, and Intergenerational Transmission Among Boys and Girls (2019)
Family Relations
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Autonomy-Supportive and Controlling Teaching in the Classroom: A Video-Based Case Study (2019)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))