Erika
Österholm
koulutusasiantuntija, lääketieteellinen tiedekunta
väitöskirjatutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
koulutusasiantuntija, väitöskirjatutkija
Julkaisut
Metacognitive regulation: emergence, focus, and function in interprofessional collaborative learning (2025)
Advances in Health Sciences Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Moniammatillisen opintojakson kehittäminen ja toteutus korkeakoulujen välisenä yhteistyönä (2024)
Kuntoutus
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Tavoitteellinen ohjaus tukee erikoistuvan työssäoppimista (2023)
Turun yliopiston blogi
(O2 Muu julkaisu )
Content Learning in an Interprofessional Environment for Health and Social Care Students: The Role of Learning Activities and Group Work Appraisals (2023)
Education Sciences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Monialaisen koulutuksen hyödyt monin verroin panoksia suuremmat (2021)
Yliopistopedagogiikka
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Professori, LKT Pekka Kääpä 1947–2021: Arvostettu lääketieteen alan kouluttaja.In Memorian (2021)
Yliopistopedagogiikka
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
How can the training of medical residents be improved? Three suggestions (2019)
MedEdPublish
(B1 Vertaisarvioimaton kirjoitus tieteellisessä lehdessä )
Medical students' biomedical and clinical knowledge: Combining longitudinal design, eye tracking and comparison with residents' performance (2017)
Learning and Instruction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Exploring eye movements of experienced and novice readers of medical texts concerning the cardiovascular system in making a diagnosis (2017)
Anatomical Sciences Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Opiskelijat muuttuvan lääkärikoulutuksen voimavarana (2016)
Duodecim
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))