Hilma
Halme
opettajankoulutuslaitos (Turku)
tutkijatohtori, oppimisanalytiikan tutkimusinstituutti
Linkit
Julkaisut
Does multiplication always make bigger? Exploring individual differences in NanoRoboMath game play (2025)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Promoting 5th Grade Students’ Spontaneous Focusing on Quantitative Relations (2024)
Journal of Experimental Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Individual differences in rational number knowledge: Novel insight from mathematics anxiety and preterm birth (2024)
(G5 Artikkeliväitöskirja)Not realizing that you don't know: Fraction state anxiety is reduced by natural number bias (2023)
British Journal of Educational Psychology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
A game-based approach to promoting adaptive rational number knowledge (2023)
Mathematical Thinking and Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Miltä näyttää murtolukuosaaminen ja matematiikka-ahdistus 5.- ja 6. luokkalaisilla? (2022)
Growing mind -blogi
(O2 Muu julkaisu )
The role of situational interest in game-based learning (2022)
GamiFIN Conference, CEUR Workshop Proceedings
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Mathematical skills of 11-year-old children born very preterm and full-term (2022)
Journal of Experimental Child Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Characterizing Mathematics Anxiety and Its Relation to Performance in Routine and Adaptive Tasks (2022)
Journal of Numerical Cognition
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Guiding Students’ Attention Towards Multiplicative Relations Around Them: A Classroom Intervention (2022)
Journal of Numerical Cognition
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))