Jake
McMullen
professori, oppimisanalytiikan tutkimusinstituutti
Linkit
Julkaisut
Examining individual differences in spontaneous focusing on multiplicative relations (2025)
Mathematical Thinking and Learning
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Does multiplication always make bigger? Exploring individual differences in NanoRoboMath game play (2025)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Spontaneous focusing on numerical order and numerical skills of 3-to 4-year-old children (2024)
Educational Studies in Mathematics
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Individual differences in secondary school students' conceptual knowledge : Latent profile analysis of biology concepts (2024)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Attenuated processing of task‐irrelevant speech and other auditory stimuli: fMRI evidence from arithmetic tasks (2024)
European Journal of Neuroscience
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Promoting 5th Grade Students’ Spontaneous Focusing on Quantitative Relations (2024)
Journal of Experimental Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Linguistic challenges of pre-service teachers in English medium instruction and its relationship to their teaching self-efficacy beliefs (2024)
Teaching and Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
The strength and direction of the difficulty adaptation affect situational interest in game-based learning (2023)
Computers and Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Mathematical game performance as an indicator of deliberate practice (2023)
International Journal of Serious Games
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A systematic review of mindset interventions in mathematics classrooms: What works and what does not? (2023)
Educational Research Review
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)