Johanna
Kaakinen
INVEST tutkimuskeskus ja lippulaiva
apulaisprofessori II vaihe, psykologia
PhD (Psychology)
Linkit
Julkaisut
Oppimiserojen kasvu pitää pysäyttää (2023)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Reading Easy Language texts written by public authorities. Evidence from eye tracking. (2023)
Finnish journal of linguistics
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Comprehending irony in text: evidence from scanpaths (2023)
Discourse Processes
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Discourse Processes Adopts the Transparency and Openness Promotion Guidelines (2023)
Discourse Processes
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Tailoring interventions to suit self-reported format preference does not decrease vaccine hesitancy (2023)
PLoS ONE
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tiedepääomalla parempia päätöksiä – poliitikot koulun penkille? (2023)
MustRead
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Fluctuation in cognitive engagement during listening and reading of erotica and horror stories (2023)
Cognition and Emotion
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Introduction to the Special Issue on Emotions in Reading, Learning, and Communication (2022)
Discourse Processes
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lukemisen psykologiset vaikutukset: emootiot, uppoutuminen ja sosiaalinen kognitio (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))The impact of hyperlinks, skim reading and perceived importance when reading on the Web (2022)
PLoS ONE
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))