
Marjaana
Veermans
professori, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Professor
Links
Julkaisut
Student and teacher co-agency when combining CT with arts and design in a cross-curricular project (2023)
Computers and education open
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Luokanopettajan ammatillinen toimijuus opetuksen digipedagogisessa kehittämisessä (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Teachers’ work engagement and burnout profiles: Associations with sense of efficacy and interprofessional collaboration in school (2023)
Teaching and Teacher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Pupils' experience of noise in two acoustically different classrooms (2023)
Facilities
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The Perspectives of Healthcare Teachers on Their Technological Pedagogical Content Knowledge of Three-Dimensional Technology: A Mixed Methods Study (2022)
Computers, Informatics, Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The impact of digital pedagogy training on in-service teachers' attitudes towards digital technologies (2021)
Education and Information Technologies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Digital competence across boundaries-beyond a common Nordic model of the digitalisation of K-12 schools? (2021)
Education Inquiry
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
3D technologies to support teaching and learning in health care education – scoping review (2021)
International Journal of Educational Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Yhteiskuntaopin opetus ja poliittinen kiinnittyminen peruskoulun yläluokilla (2021)
Ainedidaktiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Vocational Student Teachers’ Self-Reported Experiences in Creating ePortfolios (2020)
International journal for research in vocational education and training
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))