Marjaana
Veermans
professori, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Professor
Ota yhteyttä
+358 29 450 3392
+358 50 337 9176
Assistentinkatu 5
20500
Turku
Linkit
Julkaisut
Exploring pre-service teachers’ generative AI readiness and behavioral intentions (2025)
LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Engaging post-compulsory education students in online language courses: a systematic review (2025)
Journal of computers in education
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Comparison of open, flexible, and enclosed learning spaces – teaching staff’s experiences and activity sound exposure (2025)
Building and Environment
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Civic engagement in early adolescence: a contextual view on the civic-oriented activities among Finnish 6th graders (2025)
Scandinavian Journal of Educational Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
A Scoping Review of Green-STEAM Education in Primary School Context (2025)
Journal of Education for Sustainable Development
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Evaluation of Learning Outcomes Among Practical Nursing Students After Using Three-Dimensional Technology in Their Studies (2025)
CIN: Computers Informatics Nursing
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Oppilaiden kouluinnon ja -uupumuksen profiilit: Erot oppimisen itsesäätelyn minäpystyvyydessä ja moniammatillisessa hyvinvoinnin tuessa (2025)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Pre-service teachers’ ways of understanding, observing, and supporting self-regulated learning (2024)
Teaching and Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Teachers’ work engagement and burnout profiles: Associations with sense of efficacy and interprofessional collaboration in school (2023)
Teaching and Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Pupils' experience of noise in two acoustically different classrooms (2023)
Facilities
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))