
Mikko
Kainulainen
väitöskirjatutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Linkit
Julkaisut
Jälkikapitalistinen yrittäjyyskasvatus: Kritiikin umpikujat ja toisintekemisen mahdollisuus (2025)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Joint online distance learning to complement postgraduate pathology training in preparation for national board examinations (2024)
Journal of Clinical Pathology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Towards an integrated online learning system for microscopic pathology: Two teaching examples (2023)
Technology-Enhanced Learning in Laboratories Workshop, CEUR Workshop Proceedings
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Historians’ criteria for appraising historiography: An interview study (2022)
International Conference of the Learning Sciences, Proceedings : International Conference of the Learning Sciences
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Aims in the practice of historiography: An interview study with Finnish historians (2022)
Historical Encounters
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kouluarkkitehtuuri on tietämisen suunnittelua (2020)
Tieteessä tapahtuu
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Historia (hyper)textus, historia digitalis (Kirja-arvostelu) (2020)
Kasvatus ja Aika
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Moninaisen talouden käytäntöjä ja pedagogisia työkaluja Kirja-arviointi teoksesta: J.K. Gibson-Graham, Jenny Cameron, Stephen Healy & Eeva Talvikallio. 2019. Elävä talous: Yhteisen tulevaisuuden toimintaopas. Tampere: vastapaino. 451 s. (2020)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Syvemmälle sokkeloon – Historianopetus, historiallinen ajattelu ja tieteentutkimus (2020)
Historiallinen Aikakauskirja
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Moving mathematics out of the classroom: Using mobile technology to enhance spontaneous focusing on quantitative relations (2019)
British Journal of Educational Technology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))