
Mirjamaija
Mikkilä-Erdmann
professori, Opettajankoulutuslaitos (Turku)
Julkaisut
Debunking the myth of high achievers in Finnish primary teacher education: first-year preservice teachers' learning strategies and study success (2022)
European Journal of Teacher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Exploring the relational nature of teachers’ agency negotiation through master- and counter-narratives (2022)
British Journal of Sociology of Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Supervising master’s theses in international master’s degree programmes: roles, responsibilities and models (2021)
Teaching in Higher Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Korona opettajan osaamisen haastajana (2021)
Kasvatus ja Aika
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Tiedepääoma ja koulutuksellinen tasa-arvo suomalaisessa luonnontieteiden osaamisessa (2021)
Tiedepolitiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A multidimensional adapted process model of teaching (2021)
Educational Assessment, Evaluation and Accountability
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Osaamistavoitteet luokanopettajakoulutuksen opetussuunnitelmissa: Näkökulmana Moniulotteinen opettajan osaamisen prosessimalli (2021)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Language teachers' accounts of challenges in two European settings of integration training (2021)
European Educational Research Journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A comparative study of academic literacy in English medium instruction programs in UAE and Finland (2021)
Issues in educational research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
How do gender, Internet activity and learning beliefs predict sixth-grade students' self-efficacy beliefs in and attitudes towards online inquiry? (2021)
Journal of Information Science
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))