
Norbert
Erdmann
projektitutkija, Opettajankoulutuslaitos (Turku)
Julkaisut
How do gender, Internet activity and learning beliefs predict sixth-grade students' self-efficacy beliefs in and attitudes towards online inquiry? (2021)
Journal of Information Science
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Assessing the impact of an online inquiry teaching intervention on sixth graders' search performance (2020)
International Workshop on Investigating Learning During Web Search, CEUR Workshop Proceedings
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Das bedingungslose Grundeinkommen – ein Auslaufmodell? (2018)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Halbzeit für das finnische Experiment des bedingungslosen Grundeinkommens (2018)
Politisches Lernen
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
A Performance-Based Test for Assessing Students’ Online Inquiry Competences in Schools (2018)
European Conference on Information Literacy, Communications in Computer and Information Science
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Luokanopettajaopiskelijoiden käsitykset fotosynteesistä (2017)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))University Students’ Learning Culture Concerning Collaborative Tools in the Net (2015)
International Conference on Computer Supported Collaborative Learning
(Muu (O2))
Identifying User Interaction Patterns in E-Textbooks (2015)
ScientificWorld Journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
University Students' User Expectations Concerning E-Textbook Features (2015)
The European Conference on Technology in the Classroom, European Conference on Technology in the Classroom official conference proceedings
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Implementing a Digital Learning Environment in the Middle School: Lessons Learned from the Pilot Study (2015)
International Conference on Computer Supported Collaborative Learning
(Muu (O2))