
Satu
Kajander-Unkuri
hoitotieteen laitos
Post-doc tutkija, TtT / Post-doc Researcher, PhD
Tutkimuksen tarkoituksena on arvioida ja vertailla valmistumassa olevien sairaanhoitajaopiskelijoiden osaamista valmistumisvaiheessa ja uran ensimmäisinä vuosina kuudessa Euroopan maassa.
Contact
Links
Julkaisut
A successful nursing education promotes newly graduated nurses’ job satisfaction one year after graduation: a cross-sectional multi-country study (2023)
BMC Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Validity and reliability of the Czech version of The Clinical learning environment and supervision scale (2023)
Teaching and Learning in Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Nurse educator competence in four European countries—A comparative cross-sectional study (2023)
Nursing Open
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Self-assessed competence of final-year nursing students (2023)
Nursing Open
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kompetenssitutkimuksen tulevaisuuden näkymiä (2023)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Itsearviointi – ammatillisen kehittymisen perusta (2022)
Pro terveys
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Adaptation and psychometric analysis of the Czech version of the Nurse Competence Scale (2022)
Kontakt - Journal of Nursing and Social Sciences related to Health and Illness
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Graduating Nursing Students’ Empowerment and Related Factors: Comparative Study in Six European Countries (2022)
Healthcare
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Eri opiskelijasukupolvien hoitotyön oppiminen ja osaaminen (2022)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Nursing students’ self-directed learning abilities and related factors at graduation: A multi-country cross-sectional study (2022)
Nursing Open
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))