Veli-Matti
Vesterinen
yliopistonlehtori, kemian laitos
PhD
Linkit
Asiantuntijuusalueet
tiedekasvatus
kestävyyskasvatus
kemian opetuksen ja oppimisen tutkimus
opettajankoulutus
Julkaisut
Climate change competencies from perspective of Finnish youth (2024)
Journal of Youth Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Draw-A-Science-Comic: exploring children’s conceptions by drawing a comic about science (2023)
Research in Science and Technological Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Perceptions of Ghanaian Student Teachers on Benefits and Challenges of the Flipped Classroom: A Case Study (2022)
Contemporary Educational Technology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Transforming Teaching with ICT Using the Flipped Classroom Approach: Dealing with COVID-19 Pandemic (2022)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Identification of Tree Species by Their Defense Compounds: A Study with Leaf Buds of White and Silver Birches (2021)
Journal of Chemical Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tutkimuskysymyksen valinta (2021)
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))Draw-A-Science-Comic: Alternative prompts and the presence of danger (2020)
LUMAT: Research and Practice in Math, Science and Technology Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Argumentation within Upper Secondary School Student Groups during Virtual Science Learning: Quality and Quantity of Spoken Argumentation (2020)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Chemistry of Autumn Colors: Quantitative Spectrophotometric Analysis of Anthocyanins and Carotenoids and Qualitative Analysis of Anthocyanins by Ultra-performance Liquid Chromatography-Tandem Mass Spectrometry (2020)
Journal of Chemical Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Challenges and tensions in collaborative planning of a student-led course on sustainability education (2020)
NorDiNa
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))