Alumni, kerro toiveesi alumnitoiminnalle!

20.03.2023

Turun yliopiston alumnitoimintaa kehittääksemme, haluamme kuulla mitä te alumnit toivotte. Vastaa kyselyymme 7.4. mennessä ja osallistu kehittämiseen. Vastaaminen vie n. 5-10 minuuttia.

Ketä ovat Turun yliopiston alumnit?

Turun yliopiston alumneja ovat kaikki Turun yliopistossa tutkinnon suorittaneet. Yhteensä alumneja on meillä on jo yli 50 000 ja myös yliopistossa työskennelleet ovat alumnejamme.

Mitä alumnitoiminta on?

Turun yliopiston ja alumnien suhde on vastavuoroinen. Alumnit toimivat  esimerkiksi mentoreina, työelämäpuhujina, harjoittelupaikkojen tarjoajina ja tutkimusyhteistyökumppaneina. Yliopisto tarjoaa alumneilleen muun muassa erikoistumis- ja täydennyskoulutusta, verkostoitumismahdollisuuksia, ajankohtaista tietoa yliopiston toiminnasta sekä nostalgisen yhteyden omaan opiskeluaikaan.

Mitä sinä toivot alumnitoiminnalta?

Haluamme kehittää Turun yliopiston alumnitoimintaa. Tämän vuoksi olemme kiinnostuneita kuulemaan alumnien ideoita alumnitoiminnalle. Vastaaminen kyselyyn on anonyymia, mutta voit halutessasi jättää yhteystiedot, mikäli olet kiinnostunut osallistumaan toiminnan ideointiin.

Luotu 20.03.2023 | Muokattu 21.03.2023