Mediakutsu: Turun yliopiston Intoa!-yrittäjyystekokilpailu ratkeaa 13.5. vierailu- ja innovaatiokeskus Joessa

07.05.2019

Lukuvuoden 2018‒2019 Intoa!-yrittäjyystekokilpailun voittaja julkistetaan 13.5. klo 12.00–15.30 vierailu- ja innovaatiokeskus Joessa järjestettävässä yrittäjyysaiheisessa seminaarissa, jossa ehdotettujen yrittäjyystekojen parhaimmisto pitchaa yrittäjyystekojaan ja kilpailun voittaja julkistetaan.

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleet Intoa!-palkintojenjakotilaisuuteen.

Aika: 13.5.2018 kello 12.00‒15.30
Paikka: vierailu- ja innovaatiokeskus Joki, Lemminkäisenkatu 12 B, 20520 Turku
Ohjelma: A Critical View on Entrepreneurship in Higher Education -seminaarin ohjelma

Lukuvuoden 2018‒2019 Intoa!-yrittäjyystekokilpailun finaaliin on valittu neljä voittajaehdokasta:

• Corporate Corner -tapahtuma
  • Opettajankoulutus namibialaisille Turun yliopiston Rauman kampuksella
  • UGiS – University of Turku Graduate School Information System
  • Kliininen laitos / Johannes Savolainen (Aceman Pharma Oy)

Yrittäjyystekopalkinto myönnetään kannustuksena ja tunnustuksena henkilölle tai tiimille, joka on onnistuneesti ja oma-aloitteisesti edistänyt yrittäjämäistä asennetta ja toimintaa Turun yliopistossa.

Kilpailun yhteistyökumppani lukuvuonna 2018–2019 on ollut Liedon Säästöpankki.

Voittajan valitsee raati, johon lukuvuonna 2018–2019 kuuluivat yritysrahoituspäällikkö Maija Koivunen (Liedon Säästöpankki), rehtori Kalervo Väänänen (Turun yliopisto), kehitysjohtaja Riitta Mustonen (Turun yliopisto) ja yrittäjyyden professori Jarna Heinonen (Turun yliopisto).

Yrittäjyystekopalkinto on osa Turun yliopiston yrittäjyyskoulutuksen ja yrittäjyyden strategiaa, jonka tavoitteena on lisätä yrittäjyystietoisuutta akateemisessa yhteisössä, monipuolistaa ja lisätä yrittäjyyteen liittyvää koulutusta sekä vahvistaa yrittäjämäistä asennetta ja yrittäjyyttä tukevia toimintatapoja.

Intoa!-yrittäjyystekokilpailun ehdotukset kohdistuivat tänä vuonna yrittäjyyskursseihin ja opintojaksoihin, koulutusvientiin, tutkimuksen kaupallistamiseen, yritysyhteistyöhön sekä yrittäjämäiseen toimintaan yliopistossa.

Luotu 07.05.2019 | Muokattu 09.05.2019