Multilingual in Business -diplomi Kasper Rokamalle

30.09.2022

Kieli- ja viestintäopintojen keskuksen liikeviestinnän opettajat palkitsevat  Euroopan kielten päivänä 26.9. kieli- ja viestintäopinnoissaan erityisen ansioituneita opiskelijoita

.Kasper 1

Vuoden 2022 Multilingual in Business -diplomi  on myönnetty kansainvälisen liiketoiminnan pääaineopiskelija Kasper Rokamalle. Kriteereinä ovat kieli- ja viestintäopintojen monipuolisuus, määrä ja laatu. Lisäksi diplomin saajalle on ominaista positiivinen asenne ja aktiivinen ote kielten opiskelussa.

Kasper Rokama on opiskellut Turun kauppakorkeakoulussa kotimaisten kielten lisäksi englantia, espanjaa, italiaa ja ranskaa yhteensä 92 op. Hän on ollut erityisen kiinnostunut italian ja ranskan kielistä ja suorittanut kummassakin sivuainelaajuuden.

Parhaimmat onnittelut!

Luotu 30.09.2022 | Muokattu 30.09.2022