Professori Barbara Muellerin vierailu Markkinoinnin aineessa

18.03.2019

Professori Barbara Mueller (San Diego State University, Kalifornia) vieraili Turun kauppakorkeakoulun Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitoksella, markkinoinnin aineessa 4-8.3.2019. Hän luennoi opintojaksolla MAS4 – Cases in International Consumer Behaviour. Opetustyönsä ohella Professori Mueller on julkaissut kymmeniä kansainvälisiä mainontaa käsitteleviä journal-artikkeleita, konferenssijulkaisuja ja useita teoksia, joista viimeisimpänä Dynamics of International Advertising – Theoretical and practical perspectives. Teos on nähtävillä Kauppakorkeakoulun kirjaston uutuushyllyssä ja sieltä myös lainattavissa.  Professori Mueller toimii myös kutsuttuna jäsenenä maailman akateemisesti arvostetuimman mainonnan alan tiedejulkaisun – International Journal of Advertising – toimituskunnassa.

Luotu 18.03.2019 | Muokattu 18.03.2019