Avoimen yliopisto-opetuksen ohjausviikko

Aika

29.5.2023 klo 9.00 - 2.6.2023 klo 16.00
Turun yliopiston avoimen yliopisto-opetuksen ohjausviikolla saat neuvontaa opintojen valintaan ja opiskelun suunnitteluun sekä vinkkejä mahdollisen välivuoden opiskelumahdollisuuksiin Turussa ja Porissa tai avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitoksissa eri puolilla Suomea. Vastaamme mielellämme opintoihin ja opiskeluun liittyviin kysymyksiisi.

Avoimen yliopisto-opetuksen opintoneuvoja ja oppiaineiden suunnittelijat ovat tällä viikolla juuri sinua varten, ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ma – pe klo 9 – 16. Jos puhelin on varattu, soitamme takaisin.

Voit myös varata etukäteen ohjausajan oppiainekohtaiselle päivälle ja toki myös ohjaamme muinakin aikoina, ellei ajankohta ole sopiva. Ehdota sinulle sopivaa aika sähköpostitse tai puhelimitse. Ohjaus voidaan toteuttaa toiveesi mukaan puhelimitse, etäyhteydellä Zoomissa tai Teamsissa tai yliopiston tiloissa. Ohjauspäivät:

ti 30.5. humanistiset ja kasvatustieteelliset opinnot
ke 31.5. matemaattis-luonnontieteelliset, teknilliset, lääketieteelliset ja Sote-akatemian opinnot
to 1.6. oikeustieteelliset, yhteiskuntatieteelliset ja kauppatieteen opinnot
ke 31.5. ja to 1.6. yleinen opintoneuvonta

Opintoneuvonnan yhteystiedot

Avoimen yliopisto-opetuksen verkkosivuilta löydät tietoja ja neuvoja opiskelun suunnitteluun:

- Mikä olisi sinua kiinnostava ala tai oppiaine? Tutustu esittelyihin Opintotarjonta-sivuilla!

- Jos tavoitteenasi on tutkinto-opiskelu, tutustu avoimen väylään sekä maisterihakuun Tavoitteena tutkinto –sivulla.

- Jos haluat kehittää itseäsi ammatillisesti, tutustu opintoihin teemoittain Kehitä osaamistasi työelämän tarpeisiin –sivuilla.

- Jos haluat opiskella harrastuksen vuoksi ja laajentaa yleissivistystäsi, tutustu eri aloihin ja valitse opintoja oman kiinnostuksesi mukaan!