Kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen perusopinnot avoimena yliopisto-opetuksena (aloitusohjaus)

Aika

13.9.2023 klo 17.00 - 19.00
Tervetuloa avoimena yliopisto-opetuksena järjestettävien kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen perusopintojen aloitusohjaukseen!

Tilaisuus on tarkoitettu opintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista vielä harkitsevat ovat tervetulleita mukaan!

Kasvatus- ja aikuiskasvatustieteen perusopinnot (25 op) alkavat syyskuussa 2023 ja ne voi opiskella verkko-opintoina tai monimuoto-opintoina avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitoksissa. Verkko-opintoihin voi osallistua paikkakunnasta riippumatta. Monimuoto-opinnot ovat tarjolla HEO Kansanopistossa, Hiiden Opistossa, Kainuun kesäyliopistossa, Keravan Opistossa, Porin seudun kansalaisopistossa, Porvoon kansalaisopistossa, Sastamalan opistossa ja Turun kristillisessä opistossa.

Opintokokonaisuudesta voi opiskella myös yksittäisiä opintojaksoja lukuvuoden aikana.

Tilaisuudessa kerrotaan opintojen sisällöstä sekä toteutus- ja suoritustavoista. Voit myös kysyä lisätietoja opinnoista.

Osallistuminen Zoomissa: Tilaisuus järjestetään osoitteessa (kopioi osoite):
salasana: aloitus

Tutustu Zoom-ohjeisiin!