Oikeustieteelliset opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Tervetuloa oikeustieteellisen tiedekunnan avoimen yliopisto-opetuksen esittelytilaisuuteen!

Tilaisuudessa kerrotaan tarjontaan sisältyvistä opinnoista ja opintojen suorittamisesta sekä Turun yliopistossa että avoimen yliopisto-opetuksen yhteistyöoppilaitoksissa. Saat ohjeita opiskelun käytännön asioihin, esimerkiksi oppimateriaalien hankkimiseen. Lisäksi tilaisuudessa kerrotaan avoimen väylän hakuun sopivien opintojen suorittamisesta.

Turun yliopistossa alkaa uusi opetussuunnitelmakausi 2024 – 2027. Oikeustieteellisen tiedekunnan oikeusnotaarin tutkinto uudistetaan ja se vaikuttaa muun muassa tutkinnon rakenteeseen sekä opintojaksojen sisältöihin ja laajuuksiin. Avoimen yliopisto-opetuksen lukuvuoden 2024 – 2025 tiedot julkaistaan viimeistään kesäkuun alussa. Ilmoittautuminen ensi syksyn opintoihin alkaa 7. ja 8.8.

Osallistuminen Zoomissa:
Tilaisuus järjestetään verkossa osoitteessa (kopioi osoite):

Tutustu Zoom-ohjeisiin!