Sote-akatemian opinnot tutkinto-opiskelijoille ja avoimena yliopisto-opetuksena

31.8.2023 klo 16.00 - 17.00
Tervetuloa Turun yliopiston Sote-akatemian opintotarjonnan infotilaisuuteen!

Monitieteiseen sosiaali-, terveys- ja sivistysalan opintokokonaisuuteen sisältyy opintojaksoja yli 80 opintopisteen verran. Opintokokonaisuus on suunnattu yliopiston tutkinto-opiskelijoille ja avoimena yliopisto-opetuksena kaikille kiinnostuneille pohjakoulutuksesta riippumatta. Tarjontaan sisältyy myös kaikille avoimia, maksuttomia MOOC-verkkokursseja.

Tutkinto-opiskelijoille tarjottavat opinnot esitellään Sote-akatemian sivuilla.

Avoimena yliopisto-opetuksena tarjottavasta Monitieteisestä sosiaali-, terveys- ja sivistysalan opintokokonaisuudesta voi opiskella jaksoja yksittäin oman kiinnostuksen mukaan. Opintojaksoista voi halutessaan koota vähintään 25 opintopisteen laajuisen opintokokonaisuuden. Opinnot alkavat syyskuussa 2023 ja ilmoittautuminen syyslukukauden opintojaksoille alkaa 10.8. Tutustu avoimiin yliopisto-opintoihin, ilmoittautumisohjeisiin, opintomaksuihin ym. avoimen yliopisto-opetuksen esittelysivuilla!

Infotilaisuudessa koulutuksesta vastaava päällikkö Jussi Lehtonen ja monialaisten opintojen koordinaattori Heta Tossavainen esittelevät opintotarjontaa ja opiskelun käytäntöjä. Voit esittää kysymyksiä etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä ja myös tilaisuuden aikana.

Ilmoittautuminen infotilaisuuteen:
Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään 30.8.2023 Sote-akatemian Opintoneuvonta-sivulla. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen tilaisuuden alkua.

Tutustu Zoom-ohjeisiin!
Jussi Lehtonen