Turun kauppakorkeakoulun avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoiden tuutoritapaaminen

Tervetuloa kauppakorkeakoulun avoimeen yliopisto-opetukseen osallistuville tarkoitettuun tuutorin ja opiskelijoiden tapaamiseen! Opiskelijoiden lisäksi tilaisuuteen ovat tervetulleita myös opiskelun aloittamista harkitsevat.

Tilaisuudella aloitamme uudenlaisen opiskelijatuutoroinnin kokeilun, jossa avoimen yliopiston opintoihin osallistuvilla on mahdollisuus saada vertaistukea sekä toisiltaan että tuutorilta.

Tuutorina toimii syyslukukaudella 2023 kauppakorkeakoulun opiskelija Anton Martti, joka on toiminut myös tutkinto-opiskelijoiden tuutorina. Antonilla on omakohtaista kokemusta avoimen yliopiston opinnoista ja avoimen väylän hausta, sillä hän on myös itse hakenut väylän kautta kauppakorkeakouluun. Lue Antonin opiskelutarina

Tuutori on tavattavissa Turun yliopistossa ja verkossa järjestettävässä tapaamisessa ja sen jälkeen sähköpostitse syyslukukauden ajan. Kauppakorkeakoulun avoimia yliopisto-opintoja suorittavat voivat kysyä tuutorilta neuvoja ja vinkkejä kaikenlaisiin opiskeluun liittyviin käytännön asioihin. Ideana on myös, että opiskelijat tutustuvat toisiinsa ja saavat tukea toisiltaan jakamalla ajatuksia ja kokemuksia opiskeluun liittyen.

Tilaisuus järjestetään Turun kauppakorkeakoulussa ja Zoomissa. Kopio osoite:

Tutustu Zoom-ohjeisiin!