Ympäristötieteen ja maantieteen opinnot avoimena yliopisto-opetuksena

Maantieteen perusopinnot (25 op) ja ympäristötieteen perusopinnot (25 op) voi opiskella avoimessa yliopisto-opetuksessa joustavasti verkko-opintoina.

Opintokokonaisuudet ovat alkaneet syyskuussa, mutta opintoihin voi tulla mukaan myös tammikuussa 2023. Syyslukukaudella järjestettyjä opintojaksoja voi suorittaa itsenäisesti tai osallistua jaksoille syksyllä 2023.

Opintokokonaisuuksista voi opiskella myös yksittäisiä, eri teemoja käsitteleviä opintojaksoja.

Kevätlukukauden opintojen aloitusinfotilaisuus on tarkoitettu opintoihin ilmoittautuneille ja myös opiskelun aloittamista harkitsevat ovat tervetulleita mukaan!

Ohjelma:
- Kenelle maantieteen ja ympäristötieteen opinnot soveltuvat?
- Opiskelukäytännöt
- Opintojen vastaavuus yliopiston tutkinto-opinnoissa
- Avoimen yliopiston väylän hakumahdollisuudet
- Opiskelun ohjaus ja henkilökohtainen opiskelusuunnitelma (HOPS)