Ajankohtaista alumneille

30.01.2014

Kuulumisia kasvatustieteiden tiedekunnasta!

Kasvatustieteiden tiedekunta täyttää 40 vuotta

Juhlavuoden tapahtumien suunnittelu on alkanut. Ota yhteyttä tiedekuntaan, laitokseen tai normaalikouluun, jos haluat olla mukana tapahtumien ideoinnissa tai toteutuksessa!

Suurin osa tapahtumista tulee näillä näkymin sijoittumaan viikolle 41 ja pääjuhlaa vietämme Turussa Aleksis Kiven päivänä, perjantaina 10.10.2014. Merkkaathan ajan jo kalenteriisi - nähdään silloin!

Akatemialta lähes kaksi miljoonaa oppimisen ja osaamisen tutkimiseen

Laitoksemme menestyivät Suomen Akatemian "Tulevaisuuden oppiminen ja osaaminen" -rahoitushaussa. Yli 1,9 miljoonan euron rahoitus on lähes 20 prosenttia valtakunnallisesti jaossa olleesta potista. Summa jakautuu kolmelle hankkeelle, joita johtavat professorit Marja Vauras, Erno Lehtinen ja Risto Rinne.

Muita kuulumisia

• Opetushallitus palkitsi Rauman normaalikoulun tuottaman Myllytonttu maailmalla -opetusmateriaalin.
  • Professori Soili Keskinen jäi eläkkeelle ja järjesti työtovereilleen upeat kimononäytökset Raumalla ja Turussa!
  • Sat@oppi järjestää tänäkin keväänä paljon mielenkiintoista täydennyskoulutusta.
  • Kasvatustieteiden laitos ja CELE isännöivät Aikuiskasvatuksen tutkijatapaamista 6.-7.2.
Luotu 30.01.2014 | Muokattu 16.07.2021