AMAn hyväntekeväisyysgaala 3.2.2017 - ilmoittautuminen käynnissä!

07.09.2016

AMA (Alumni Medicinae Aboenses r.y.) on Turun yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan kasvattien ja ystävien yhdistys.

Tule juhlistamaan ensimmäistä kertaa järjestettävää lääketieteellisen tiedekunnan hyväntekeväisyystapahtumaa AMAn Gaalaa perjantaina 3.2.2017 Marina Palaceen.

Tapahtuman tuotto luovutetaan kokonaisuudessaan Turun yliopiston lääketieteellisessä tiedekunnassa tehtävän tutkimuksen tukemiseen.

Ohjelmassa on illallinen, jonka lomassa on tarjolla ohjelmaa ja myöhemmin illalla perinteistä ja uutta tanssimusiikkia. Pukukoodi: tumma puku.

Juhlallinen AMAn Gaala on myös loistava tilaisuus kutsua asiakkaita ja yhteistyökumppaneita juhlimaan hyväntekeväisyyden merkeissä.

AMA ja Turun yliopiston lääketieteellinen tiedekunta toivottavat lämpimästi tervetulleeksi kaikki lääketieteellisen tiedekunnan kasvatit, ystävät ja yhteistyökumppanit.

Luotu 07.09.2016 | Muokattu 07.09.2016