Avoimen yliopiston kesäopinnot 2021

20.04.2021

Haluaisitko opiskella kesällä kasvatustieteitä tai psykologiaa? Kiinnostavatko ympäristötieteen tai maantieteen kurssit? Kesän opintotarjonta sisältää opintojaksoja useilta Turun yliopiston tieteenaloilta.

Avoimen yliopiston kesäopintoihin ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet. Pohjakoulutusvaatimuksia ei ole.

Opinnot alkavat touko-kesäkuussa ja ne järjestetään verkossa. Oppiaineesta riippuen opintojaksoihin sisältyy etäopetusta tai muuta ohjausta. Osa opintojaksoista on suoritettavissa itsenäisesti verkkomateriaalien avulla.

Ilmoittautuminen opintoihin alkaa useimmilla jaksoilla 19.4. ja päättyy 31.5. Opintomaksu on 15 e/op. Turun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille on tarjolla myös maksuttomia opintoja.

Tutustu tarjontaan ja katso tarkemmat tiedot opetusohjelmista!

Luotu 20.04.2021 | Muokattu 20.04.2021