Avoimet tohtorikoulutettavan tehtävät

04.09.2013

Haku Turun yliopiston tutkijakulun oikeustieteen tohtoriohjelmaan päättyy 30.9.

​Haettavana ovat kuusi UTUGS:n rahoittamaa tutkijankoulutuspaikkaa (tohtorikoulutettavan tehtävää). UTUGS:in rahoittama tutkijankoulutuspaikka voi alkaa aikaisintaan 1.1.2014 ja tehtävät täytetään enintään neljän vuoden toimikaudeksi.

Tutkijankoulutuspaikka on tarkoitettu ensisijaisesti täysipäiväisen väitöstutkimuksen tekemiseen, ja tavoitteena on tohtorintutkinnon suorittaminen neljässä vuodessa. Lisäksi tehtäviin kuuluu opetusta enintään 5 % (80 h) kokonaistyöajasta sekä opetusta tukevia ja hallinnollisia tehtäviä. Viiden prosentin sääntöä ei sovelleta sellaiseen tohtorikoulutettavan antamaan opetukseen, joka voidaan lukea hänen hyväkseen tutkintoon sisältyvinä opintopisteinä. Osallistuminen opetustoimintaan ja muihin tehtäviin tulee mitoittaa niin, että väitöskirja on mahdollista saada valmiiksi suunnitellussa aikataulussa.

Luotu 04.09.2013 | Muokattu 07.07.2021