CampusSportin liikuntapalvelut Turussa nyt myös avoimen yliopiston opiskelijoiden käytettävissä

30.08.2022

Hyviä uutisia avoimen yliopisto-opetuksen ja avoimen AMK:n opiskelijoille: CampusSportin liikuntapalvelut ovat myös avoimen opiskelijoiden käytettävissä 1.9.2022 alkaen.

CampusSport tarjoaa edullisia ja monipuolisia liikuntapalveluja turkulaisten korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilöstölle. Myös Turun yliopiston ja Åbo Akademin avoimeen yliopisto-opetuksen sekä Turun AMK:n ja Novian avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijat pääsevät käyttämään kaikkia CampusSportin palveluja opiskelijahinnoilla. Palvelut ovat käytettävissä Turussa.

CampusSport tarjoaa mm. seuraavia palveluja:

• Viisi kuntosalia
  • Lähes 100 tuntia ohjattua liikuntaa viikossa
  • Yli 30 tuntia avoimia palloiluvuoroja
  • Erillismaksulliset lyhytkurssit
  • Kilpailuita ja turnauksia
  • Personal trainer -palvelut, hieronta, ravintoneuvonta, liikuntavälinelainaus ja yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut
  • Liikuntakaveritoiminta ja Just for fun -vuorot (ilmaisia kaikille korkeakouluyhteisöön kuuluville)

CampusSportin liikuntakäyttöoikeuden voi lunastaa joko lukuvuodeksi (1.9.2022 - 30.4.2023), lukukaudeksi (1.9. - 31.12.2022 tai 2.1. - 30.4.2023), 30 päiväksi tai kesäksi. Liikuntamaksun hintaan sisältyy kuntosalien käyttö, ohjatut tunnit sekä palloiluvuorot.

CampusSportin verkkokauppaan ja ajanvarausjärjestelmään kirjaudutaan korkeakoulun Haka-tunnuksilla. Palvelujen käyttämisen mahdollistava avoimen opiskelijoiden Haka-tunnusten muutos astuu voimaan 1.9.2022, joten CampusSportin järjestelmiin kirjautuminen ei onnistu sitä ennen.

Luotu 30.08.2022 | Muokattu 31.08.2022