Dosentti Minna Stolt valittiin jalkaterapeuttien maailmanjärjestön hallitukseen

30.05.2018

Kuvassa vasemmalta: Matt Garoufalis, Jose Garzia Mostazo, Ekaterini Kalykakis, Minna Stolt, Christian Jerome (kuvasta puuttuu Brad Sonnema)

​International Federation of Podiatrists (FIP) järjesti vuosittaisen vuosikokouksensa tänä vuonna Hong Kongissa. FIP edustaa maailmanlaajuisesti jalkaterapia-alan yhdistyksiä ja sen toimintaa johtaa puheenjohtaja yhdessä hallituksen kanssa. Dosentti Minna Stolt on toiminut vuodesta 2011 lähtien Suomen Jalkojenhoitaja- ja Jalkaterapeuttiliitto (SJJL) ry:n kansainvälisten asioiden vastaavana ja edustanut SJJL ry:tä FIP:n vuosikokouksissa. Tänä vuonna FIP:n hallitus uudistui ja hallituksen jäseneksi kaudelle 2018-2020 valittiin dosentti Minna Stolt Turun yliopiston hoitotieteen laitokselta. Muut hallituksen jäsenet ovat: Christian Jerome (puheenjohtaja, Ranska), Matt Garoufalis (väistyvä puheenjohtaja, USA), Brad Sonnema (varapuheenjohtaja, Kanada), Jose Garzia Mostazo (sihteeri, Espanja) ja Ekaterini Kalykakis (rahastonhoitaja, Kreikka).

Luotu 30.05.2018 | Muokattu 30.05.2018