Ensimmäinen Calonia Running Challenge juostiin aurinkoisessa säässä

15.05.2013

Oikeustieteellinen tiedekunta järjesti yhdessä Senilex ry:n ja Lex ry:n kanssa Calonia Running Challenge -tapahtuman lauantaina 11.5.2013. Kisaa käytiin Kakskerran luonnonkauniissa maastossa.

Joukkuekilpailun tulokset julkistettiin kisan jälkeen illalla. Pitkällisen pisteiden laskeskelun jälkeen voittajaksi julistettiin tiedekunnan ja jatko-opiskelijoiden joukkue! Toiseksi tulivat opiskelijat, kolmanneksi alumnit.

Opiskelijat veivät koko kisan voiton puolimaratonilla naisten kisassa ja 9,6 km matkalla  miesten kisassa. Ilman ikäpisteitä (jokaisesta ikävuodesta 30 vuoden jälkeen sai lisäpisteen)ek opiskelijat olisivat voittaneet joukkueiden välisen kilvoittelun. Alumnien joukkueessa oli eniten osallistujia, mutta juostut matkat olivat keskimäärin lyhyempiä kuin  tiedekunnalla ja erityisesti opiskelijoilla. Kukaan opiskelija ei juossut 6,5 km matkaa. Tällöin siitä matkasta jaossa olleet sijoitus- ja aikapisteet menivät tiedekunnalle ja alumneille. Tiedekunnan joukkue sai eniten ikäpisteitä ja napsi hyvin pisteitä myös absoluuttisten aikojen perusteella.

Ensi vuonna uudestaan! Mikä joukkue vie silloin kiertopokaalin?

Kiitos kaikille osallistumisesta kisaan sankoin joukoin!

Kuva tapahtumasta:

calonia_running_challenge_2_srgb.jpg