Ensimmäiset opiskelijavalinnan tulokset julki

24.05.2013

Matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa ja lääketieteellisessä tiedekunnassa on julkaistu ensimmäisiä opiskelijavalinnan tuloksia.

​Matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa on julkaistu tietotekniikan, elektroniikan ja tietoliikennetekniikan koulutusohjelman ja biotekniikan koulutusohjelman (DI) todistusvalinnan tulokset.

Lääketieteellisessä tiedekunnassa tulokset on julkaistu kansainvälisessä biomedical imaging -maisteriohjelmassa ja terveyden biotieteiden erillisvalinnassa.

Turun yliopiston hakukohteiden opiskelijavalinnan tuloksia julkistetaan vuonna 2013 touko-heinäkuun aikana. Tulosten julkistamispäivät on merkitty valintakoetaulukkoon.

Hyväksyttyjen nimilistat tulevat tiedekuntien sivuille. Yliopiston www-etusivulle kootaan linkit tulossivuille.

TK

Luotu 24.05.2013 | Muokattu 01.12.2020