Feeniks-kirjasto avataan Turun yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille

14.06.2021

Muut kirjastoyksiköt ovat suljettuna, mutta voit varata niistä aineistoa tai vierailuajan.

Feeniks-kirjasto on avoinna 14.6.-6.8.2021 Turun yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille

• ma klo 9-18
  • ti-pe klo 9-16

Kirjaston enimmäisasiakasmäärä on 20 henkilöä.

Muut kirjaston yksiköt ovat suljettuna koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi, mutta opiskelijoiden ja henkilökunnan on mahdollista käydä tiettyinä päivinä suljettuna olevissa kirjastossa varaamalla aika ennakkoon.

Voit myös varata koko kesän ajan aineistoa suljettuna olevista kirjastoista ja noutaa varaukset Feeniks-kirjaston noutopisteeltä, joka on siirtynyt toiseen kerrokseen.

Ota yhteyttä kirjastoon sähköpostitse osoitteeseen kirjasto@utu.fi, jos et kuulu yliopistoyhteisöön ja sinulla on kysymyksiä kirjaston aineistojen tai tilojen käytöstä tai omista lainoistasi.

Luotu 14.06.2021 | Muokattu 14.06.2021