FinPharmaNetin vuositapaaminen järjestettiin Turussa 6.-7.6.2019

10.06.2019

Lääketutkimuksen tohtoriohjelma järjesti kansallisen lääketutkimuksen tohtorikoulutuksen verkoston FinPharmaNetin vuositapaamisen Turussa 6.–7.6.2019.

Osana tapaamista tohtoriohjelman tohtorikoulutettavat järjestivät 3MT – three minute thesis -kilpailun. João Pedro Martins Helsingin yliopistosta (ensimmäinen oikealta) voitti yleisöäänestyksen, Soile Rummukainen Itä-Suomen yliopistosta (toinen oikealta) sai toisen palkinnon ja Imran Ali Waggan Turun yliopistosta (kolmas oikealta) ensimmäisen palkinnon.

Isäntien edustajina tohtoriohjelman johtaja Eriika Savontaus (kolmas vasemmalta) ja tohtorikoulutettavat Srikar Nagelli (toinen vasemmalta) sekä Gabriela Martinez Chacon (ensimmäinen vasemmalta).

Luotu 10.06.2019 | Muokattu 10.06.2019