Futuuri 1/2022: Tuore oppikirja tulevaisuudentutkimuksesta palvelee kaikkia alasta kiinnostuneita

23.03.2022

Tulevaisuuden tutkimuskeskuksen julkaisema 'Tulevaisuudentutkimus tutuksi – Perusteita ja menetelmiä' -teos koostuu 36 artikkelista, joiden kirjoittamiseen on osallistunut mittava joukko suomalaisen tulevaisuudentutkimuksen tämän hetken kärkinimiä.

Uusimmassa Futuurissa kerromme myös muun muassa KTL Leena Jokisen tulevaisuudentutkimuksen alan väitöskirjasta, joka keskittyy tulevaisuusajattelun vaikutukseen laivojen ideoinnissa ja erityisesti rakennusvaiheen vastuullisuuden kehittämiseen yhteistyöverkostossa. Jokinen esittää työnsä tarkastettavaksi pe 25.3. klo 12.00 Turun kauppakorkeakoulussa. Tilaisuutta voi seurata myös verkossa.

Futuuri 1/2022:

• Uusi oppikirja tulevaisuudentutkimuksesta on julkaistu
  • Tulevaisuuden risteilyalukset rakennetaan vastuullisiksi yhteistyössä
    – KTL Leena Jokisen väitös pe 25.3.2022 klo 12
  • Oletko kiinnostunut tulevaisuudentutkimuksen jatko-opinnoista?
  • Tervetuloa Turkuun tämän vuoden tulevaisuuskonferenssiin pohtimaan terveyden ja hyvinvoinnin tulevaisuutta!
    • Nuorten ja nuorten aikuisten fyysisen kunnon heikentymisellä on kauaskantoiset vaikutukset
    • Tule mukaan aikamatkalle liikunnallisen elämäntavan tulevaisuuteen!