Futuurin erikoisnumero vuoden 2015 kesäkonferenssistamme 'Futures Studies Tackling Wicked Problems'

17.11.2015

​“Futures Studies Tackling Wicked Problems: Where futures research, education and action meet” -konferenssi järjestettiin Turun kauppakorkeakoulussa 11.–12. kesäkuuta 2015.

Tulevaisuuden tutkimuskeskus järjesti konferenssin yhteistyössä seuraavien organisaatioiden kanssa: World Futures Studies Federation (WFSF), Tulevaisuudentutkimuksen Verkostoakatemia, Otavan Opiston Osuuskunta, Tulevaisuuden tutkimuksen seura ry sekä Turun ammattikorkeakoulu.

Kesäisessä Turussa paikalla oli yhteensä 260 osallistujaa 33 eri maasta. Osallitujat edustivat tutkimusta, opiskelijoita sekä päätöksentekijöitä eri yhteiskunnan sektoreilta.

Olemme keränneet konferenssin sekä sen oheistapahtumien tähtihetket yksiin kansiin Futuurin erikoisnumeroksi. Toivomme, että siitä on sinulle iloa ja hyötyä.

Tulevaisuuskonferenssi seuraavan kerran vuonna 2017

Seuraava tulevaisuuskonferenssi järjestetään kesällä 2017. Juhlimme samalla Tulevaisuuden tutkimuskeskuksen 25. juhlavuotta. Toivottavasti näemme sinut silloin konferenssin merkeissä!

Lisätietoja tapahtumasta löytyy aikanaan konferenssisivustoltamme www.futuresconference.fi.

Luotu 17.11.2015 | Muokattu 09.08.2021