Globaali palvelumuotoilutapahtuma Service Jam Turku 2015 kauppakorkeakoululla 27.2. - 1.3. Tule mukaan!

16.02.2015

Service Jam Turku 2015 on yksi samaan aikaan ympäri maailmaa järjestettävistä palvelumuotoilutapahtumista. Service Jam on maailman suurin muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun tapahtuma. Tapahtuma on tarkoitettu opiskelijoille, yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat oppia kehittämään asiakaslähtöistä liiketoimintaa.

Tämän päivän asiakkaat eivät osta enää pelkkiä tavaroita tai palveluita, he hakevat kokemuksia ja elämyksiä. Global Service Jam -tapahtuma tarjoaa uusia keinoja tuottaa positiivisia kokemuksia ja elämyksiä - ja tehdä maailma ainakin vähän paremmaksi paikaksi meille kaikille.

Positiivisia asiakaskokemuksia kehitetään Service Jam -tapahtumassa muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun työkalujen kautta. Tapahtuman osallistujat pääsevät kokemaan koko muotoiluprosessin viikonlopun aikana mentoreiden opastamana ja asiantuntijaesitysten siivittämänä. Prosessi perustuu konkreettiseen tekemiseen pelkän puhumisen sijasta, joten Service Jam tarjoaa jo itsessään elämyksellisen viikonlopun.

Osallistujat eivät tarvitse ennakkotietoja palvelumuotoilusta tai innovoinnista.

Kokeilun, yhteistyön ja maailmanlaajuisen kilvoittelun siivittämänä perjantai-iltana muodostettavilla tiimeillä on 48 tuntia aikaa kehittää jotakin uutta yhteisen teeman ympärille. Tiimit muodostetaan yhteisen brainstormingin jälkeen. Osallistujat valitsevat tiimin, jonka ideaa mieluiten lähtevät kehittämään.

Tapahtuman lopussa kehitystyön tulokset julkaistaan ympäri maailman. Service Jam tekee innovaattoreita ja Service Jamissa kehitetyistä innovaatioista voi syntyä todellista liiketoimintaa!

Lisätietoa osoitteesta http://servicejamturku.fi

Osallistumismaksu opiskelijoilta 15 € ja muilta 30 € koko viikonlopulta. Maksu sisältää materiaalit ja kevyttä tarjoilua.

Tapahtumapaikka: Turun kauppakorkeakoulu, Rehtorinpellonkatu 3, 20500 Turku.

Luotu 16.02.2015 | Muokattu 29.07.2021