Global Innovation Management Turun yliopiston suosituin kansainvälinen maisteriohjelma

02.02.2018

​Turun kauppakorkeakoulun Global Innovation Management oli tänä vuonna hakemuksien määrän perusteella koko Turun yliopiston suosituin kansainvälinen maisteriohjelma. Hakemuksia koko yliopistolle tuli 1116, joista 275 eli noin 25 prosenttia​ osoitettiin GIM-ohjelmaan. Tämä on ennätysmäärä GIM-hakemuksia. Saavutus on erityinen ottaen huomioon, että ohjelmalla ei ole varsinaista markkinointibudjettia. Sen sijaan tiedotus perustuu opiskelijoiden, alumnien ja opettajien suusanallisesti levittämään tietoon. Toivotamme uudet innokkaat ja taidokkaat opiskelijat lämpimästi tervetulleiksi kansainvälisen liiketoiminnan aineeseen sekä aktiiviseen GIM-yhteisöön.
Luotu 02.02.2018 | Muokattu 02.02.2018