Hae Feeniks-kirjaston tutkijanhuonetta 30.4. mennessä

10.04.2024

Kirjaston tutkijanhuoneet ovat Turun yliopiston piirissä toimivien tutkijoiden haettavissa.

Tutkijanhuoneiden vuosittainen hakuaika 1.8. alkavalle käyttökaudelle on 1.3.-30.4. Huonetta haetaan sähköisellä hakulomakkeella.

Tutkijanhuoneiden käyttöoikeus myönnetään ensisijaisesti Turun yliopistossa väitöskirjatyötä tekeville jatko-opiskelijoille, joilla ei ole yliopistossa työhuonetta käytössään. Myöntöpäätöksessä huomioidaan myös Feeniks-kirjaston kulttuuriaineistolain piirissä olevan aineiston tarve tutkimustyössä.

Tutkijanhuoneen käyttöoikeus myönnetään hakemuksen perusteella enintään yhdeksi vuodeksi kerrallaan ja enintään kahdeksi vuodeksi peräkkäin ensimmäisen käyttökauden alkamisesta. Pro gradu -opinnäytetyön tekijälle huone myönnetään kuitenkin enintään kolmeksi kuukaudeksi.

Huoneet ovat käytettävissä 24/7, ja niissä on tietokone sekä nettiyhteys. Huoneiden peruskalustus on yhdelle hengelle, mutta huone voidaan myöntää myös useamman hengen käyttöön, mikäli hakijat näin haluavat.

Lue lisää tutkijanhuoneiden hausta.

Uutinen julkaistu alunperin 29.2.2024.

Luotu 10.04.2024 | Muokattu 10.04.2024