Haku tohtorikoulutettavaksi kauppakorkeakoulun tohtoriohjelmaan 1.-19.9.2016

24.06.2015

​Kauppakorkeakoulussa on haettavana määräaikaiset tohtorikoulutettavan tehtävät (1.1.2017 alkaen) ja tohtorintutkinnon suoritusoikeudet (kauppatieteiden tohtorin, valtiotieteiden tohtorin ja filosofian tohtorin tutkinto).

Turun kauppakorkeakoulun tohtoriohjelma

Turun kauppakorkeakoulun tohtoriohjelma toimii osana Turun yliopiston tutkijakoulua (University of Turku Graduate School, UTUGS). Ohjelma kouluttaa asiantuntijoita liike-elämän, yhteiskunnan ja tiedeyhteisön tarpeisiin tarjoamalla tieteellisen tutkijakoulutuksen ajankohtaisten ja akateemisesti kiinnostavien kysymysten ratkaisemiseksi.

Tohtorintutkinto suoritetaan nelivuotisessa tohtoriohjelmassa kansainvälisessä, monitieteisessä ja vahvasti verkottuneessa tutkimusympäristössä.  Kauppakorkeakoulussa tehtävä tutkimus painottuu erityisesti yrittäjyyden, johdon ohjausjärjestelmien, liiketoimintaverkostojen sekä talouspolitiikan ja markkinoiden tutkimukseen. Innovatiivinen ja vastuullinen liiketoiminta sekä tulevaisuuden ennakointi ovat läpileikkaavina teemoina mukana tohtorikoulutuksessa ja -tutkimuksessa.

Kauppakorkeakoulun tohtoriohjelma vastaa kauppatieteellisestä sekä tulevaisuudentutkimuksen tohtorikoulutuksesta Turun yliopistossa.

Hakeminen

Hakuaika on 1-19.9.2016.