Haluatko vahvistaa vuorovaikutusosaamistasi? Hae opinto-oikeutta Työelämän vuorovaikutuksen opintokokonaisuuteen!

04.05.2020

Tarvitsetko tulevassa työssäsi ymmärrystä vuorovaikutuksesta tai vaikuttamisen taitoa? Kiinnostaako sinua vuorovaikutusosaamisesi kehittäminen? Jos vastasit kyllä, hae opinto-oikeutta Työelämän vuorovaikutuksen opintokokonaisuuteen (ent. puheviestinnän opintokokonaisuus).

Opinnot tähtäävät siihen, että teoreettinen ymmärryksesi viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöistä lisääntyy ja vuorovaikutustaitosi kehittyvät. Opintokokonaisuuteen voi hyväksilukea myös muualla suoritettuja yliopistotasoisia opintoja.

Kokonaisuus on laajuudeltaan 25 op ja sen järjestää kieli- ja viestintäopintojen keskus. Hakuaikaa on 31.5.2020 saakka.

Lisätietoa ja hakuohjeet löytyvät Turun yliopiston intranetistä.

Luotu 04.05.2020 | Muokattu 05.05.2020