Harjoittelijaksi kansatieteeseen?

10.12.2014

Kansatieteen oppiaine hakee jälleen harjoittelijaa avustamaan oppiaineen tutkimushankkeissa ja päivittäisessä toiminnassa keväällä/kesällä 2015.

Harjoittelija avustaa kansatieteen eri tutkimushankkeissa (esimerkiksi Bengtskär, Eläinten toimijuus yhteiskunnassa, Kuntarakenteen muutokset kuntalaisten näkökulmasta). Lisäksi harjoittelija ottaa osaa hankkeiden tuottamien aineistojen digitointiin ja muuhun arkistointiin.
Kansatieteen päivittäisessä toiminnassa ja vuosirutiineissa avustamisen lisäksi harjoittelija toimittaa oppiaineen oman opiskeluoppaan, suunnittelee ulkomaille suuntautuvaa opintomatkaa sekä inventoi kirjakokoelmaa. Myös kansatieteen opetukseen liittyvien aineistojen digitointi (mm. diapositiivit), Ilmar Talve -kokoelman ja -aineistojen seulonta sekä tulevien Kansatieteen päivien valmistelevat tehtävät kuuluvat mahdollisuuksien mukaan harjoittelijan työtehtäviin.

Harjoittelijan tulee pystyä itsenäiseen, henkilökunnan ohjauksessa tehtävään vastuulliseen työskentelyyn. Harjoittelijalta odotetaan oma-aloitteisuutta, hyviä viestintätaitoja ja asioiden organisointikykyä. Vaatimuksena ovat normaalit tietotekniikkavalmiudet sekä valmius opetella työtehtäviin mahdollisesti kuuluvien uusien tietokoneohjelmien käyttöä.

Ajankohta ja kesto: 2 kk ajalla 1.5.–31.5.2015 ja 1.8.–31.8.2015 tai sopimuksen mukaan.

Työn luonne: Kokoaikatyö

Palkka: 1200,00 € / kk

Harjoittelijoiden määrä: 1

Palkkaukseen tai muuhun rahoitukseen liittyvät lisätiedot: Harjoittelijalta edellytetään Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan myöntämää harjoittelutukea.

Viimeinen hakupäivä: 28.02.2015

Ilmoituksen lisätiedot: Harjoittelupaikkaa haetaan sähköisesti:

Luotu 10.12.2014 | Muokattu 29.07.2021