Harjoittelun ohjaus -koulutusiltapäivä 26.8.2014

14.05.2014

Opettajankoulutuslaitoksen Rauman yksikkö järjestää varhaiskasvatuksen ja käsityön aineenopettajakoulutuksen opetusharjoittelua ohjaaville opettajille maksuttoman koulutusiltapäivän Raumalla.

​Koulutus tarjoaa käytännön katsauksen ohjaajan työssä toimimiseen liittyen vuorovaikutustilanteisiin, ohjaajan työn rooleihin sekä käytännön problematiikkaan. Päivä antaa myös erinomaisen mahdollisuuden orientoitua syksyn harjoittelujen käynnistymiseen sekä omien ohjauskokemusten peilaamiseen.

Ilmoittautuminen: 20.8.2014 mennessä koulutussihteeri Susanne Leväniemi, suslev@utu.fi.

Ilmoittautuessasi mainitsethan mahdollisesta erityisruokavaliostasi sekä kumpaan ryhmään osallistut (varhaiskasvatus / käsityö).

Luotu 14.05.2014 | Muokattu 20.07.2021